Translate

czwartek, 26 lipca 2012

Malowane "złamasy" ;)

Wakacje w połowie tak jak u mnie praca nad woblerami łamanymi, o których pisałem kilka dni temu.
Dzisiaj po uprzednim zagruntowaniu i nałożeniu kilku warstw podkładu nałożyłem pierwsze warstwy kolorów zasadniczych.
W założeniu ma to być malowanie typowo pstrągowe na dużych łososiowych przynętach - sam ciekaw jestem jak to wyjdzie, tym bardziej że mają to być wersje "full dress" , czyli malowane skrzela, płetewki i takie tam ;)

Po nałożeniu kolejnej warstwy imitującej łuskę...
I cała gromadka ;)
Jutro postaram się coś pomalować dalej, choć życie płata wiele przeróżnych figli i mogę nawet nie odpalić swojej maszynerii, ale zobaczymy co będzie to będzie...


1 komentarz:

  1. !!! Ale kosmos Marku! a co to się będzie działo jak będą miały skrzela? Nie mam pytań :)))

    OdpowiedzUsuń