Translate

poniedziałek, 17 września 2012

DZIAŁAJĄ !!!! ;)

Jakoś tak długo mnie tutaj nie było.... co nie znaczy że zapomniałem, po prostu tak się w życiu składa że czasami nie ma jak się po ... podrapać.
W tym czasie mój przyjaciel Wojtek troszkę połowił i co jakiś czas raczył mnie zdjątkami rybek które udało mu się skusić na wobki mojej produkcji. Kilkoma z nich podzielę się z Wami ;)
Są to zdjęcia sumów bo Wojtek chyba troszkę zapomniał o ukochanych przez nas trociach i wiele czasu poświecił na sumowe łowy ;) . A efekty ? Oceńcie sami!

Taka maleńka kijaneczka ;)


Troszeczkę zabrakło do magicznych 2m.

Ten dał nie źle "popalić" -szkoda że sezon na sumy już niebawem się skończy, mam nadzieję że za rok i ja będę mógł poczuć takie rybki na kiju ;) 





2 komentarze:

  1. Ale torpeda :) Takiego Suma zaciąć na małym pontonie to tak jak zahaczyć o peryskop Uboota:)

    Świetnie się spisały woblery:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No Marasu.
    Bardzo miło mi, że określiłeś mnie tym mianem :)
    W sezonie sumowym, na który czekam z utęsknieniem mamy zaplanowane 3 duże i kilka mniejszych wypraw sumowych na ukochaną Wisełkę.
    Wobki- jak zwykle pierwsza klasa.
    Aha. Przynieś mi dwa stery do "bączków", gdyż uległy wyłamaniu niestety, co jak zauważyłem przy tych wąsaczach jest rzeczą nader częstą, bez względu na markę woblera.

    OdpowiedzUsuń